Saturday 18 November 2017

J Crew Aksjeopsjoner


Vi dro til J. Crew og så hvorfor varemerket er i trøbbel. J. Crews store var et rot og de fleste klærne var til salgs. På hvilken måte kan det overbevise forbrukerne om å betale en premie Mallory SchlossbergBusiness Insider En gang i en stor detaljhandel suksesshistorie, har J. Crew slått de siste årene. J. Crews salg gikk 8 i det siste kvartalet, med selskapet skylden et utfordrende detaljhandel miljø. Det er sant at det er rått der ute for de fleste forhandlere, men en tur rundt i butikken viser hvorfor selskapet kan ha det vanskelig å få forbrukerne til å betale en premie for sine klær. Se som: En side lysbilder Heres hva du ville ha blitt møtt med hvis du gikk inn i selskapets New York City Flatiron-butikk i slutten av mai. Mallory SchlossbergBusiness Insider Promotions er vanlige, spesielt rundt Memorial Day, men dette ærlig minner oss om J. Crews nabo, Banana Republic. Fordi, akkurat som den skremmende Bananrepublikken, lar J. Crew deg ikke glemme at du kan få en ekstra prosentandel av kjøpet ditt. Mallory SchlossbergBusiness Insider J. Crew har jobbet for å bringe kunder tilbake til butikkene. Mallory SchlossbergBusiness Insider Selv om stilen er subjektiv, har J. Crew blitt utsatt for kritikk om at stilene hans har vært for trendy for å tiltrekke seg kunder som ble hekta på grunnleggende. Mallory SchlossbergBusiness Insider Det ser ut som at selskapet prøver å vise flere klassikere, som denne T-skjorten. Mallory SchlossbergBusiness Insider I september sa selskapet at det ville gå tilbake til grunnleggende. Et utvalg av enkle klær med lyse farger er bevis på det. Mallory SchlossbergBusiness Insider. som er en vegg full av gingham. Mallory SchlossbergBusiness Insider Selskapet selger noen trendy klær, også, som denne off-the-shoulder top. Mallory SchlossbergBusiness Insider Men noen få kvartaler ned, kan kunder få off-the-shoulder topper på andre butikker for mye mindre, som HampM og Zara. Butikken viser også sin brudesalong, som har solgt uvanlige brude trender, for eksempel bryllup bukser. Mallory SchlossbergBusiness Insider Ingenting kan forandre enkelheten og tidløsheten til en perfekt blazer. Det er på en gang kjent og gjort frisk ved å endre konteksten, sa kreativ regissør Jenna Lyons i et e-postintervju med Vogue i fjor. Mallory SchlossbergBusiness Insider Men uansett om forbrukere liker klærne eller ikke, har de blitt betinget av å ikke betale full pris. Mallory SchlossbergBusiness Insider Betty Chen, administrerende direktør i Mizuho Securities, fortalte Business Insider: Det begynner å trene kunden for å forvente 30 eller 40 av å gå fremover, og den eneste måten å untrain henne er å ha en stor mote hit som de tilfeldigvis kjøper veldig lite av, og trene henne for å begynne å handle mer som butikken var en fastmåler. Companys wear-to-work-seksjon har vært et lyst sted. Mallory SchlossbergBusiness Insider Faktisk er dette en av grunnene til at fullstendig avsløring jeg noen ganger handler hos J. Crew. Det selger kjoler i min størrelse som faktisk passer meg. Men jeg må innrømme: Jeg har aldri betalt full pris for en kjole der. Men det hevder spørsmålet: Vil disse ensemblene skille seg ut til forbrukere som allerede har vært nølende med å gå inn i butikkene Mallory Schlossberg Business Insider Heres salgsseksjonen. Mallory SchlossbergBusiness Insider Avdelingsseksjonen forteller historien om at enhver annen avtaleavdeling forteller: overflødig inventar og uønsket, feilaktig klær. Men overskudd av gensere er ikke helt J. Crews feil: Ganske mye har hver annen tradisjonell klærforhandler blamed å skli salg på usynlig vær dette siste høst og vinter. Mallory SchlossbergBusiness Insider Selv om salg ofte er nødvendig for en forhandler, kan det være vanskelig å få kundene til å betale full pris når de kommer til å forvente rabatter. Det kan være spesielt skadelig for en merkevare som J. Crew, som prøver å gjenopprette sitt bilde. Mallory SchlossbergBusiness Insider Neil Saunders, konsernsjef i konsulentselskapet Conlumino, skrev i et notat til klienter i siste kvartal: At folk er uvillige til å betale full pris, betyr at diskontering hos ordinære butikker og via den vanlige nettsiden også er svært vanlig. Selv om dette er et nødvendig onde for å rydde ned inventar, bygger J. Crew et rykte som en forhandler som kunder aldri bør kjøpe til full pris noe som hindrer evnen til å gjenoppbygge sin merkevare og prisintegritet. Det er også et annet salgsseksjon. Mallory SchlossbergBusiness Insider Selv brightly farget sommerklær er nedsatt. Mallory SchlossbergBusiness Insider Men når selskapet fjerner overflødig inventar denne sommeren, er det gode nyheter: Den første linjen for J. Crew fra hilsen designer Somsack Sikhounmuong tidligere av vellykket søsterlinje Madewell, debuterer denne høsten. Noen av denne butikken er i disarray, noe som forringer noe nivå av luksus. Men det oppstod på overflaten, eller på første nivå å være et angrep av kundeservice. Mallory SchlossbergBusiness Insider Og mens Flatiron-butikken ikke er fullstendig representativ for selskapets hele virksomhet, er det ganske å fortelle om en større butikk i en storby mangler så detaljert oppmerksomhet. Hvorfor betale en premie på et sted som er preget av disarray Mallory SchlossbergBusiness Insider Heldigvis gjør J. Crew noen skritt i riktig retning. Mallory SchlossbergBusiness Insider CEO Mickey Drexler oppfordret kunder til å email ham for å fortelle ham akkurat hva de vil. Vår jobb er å gi dem det de forventer, sa Drexler på et inntjeningsanrop i august. Han pekte på selskapets relativt nye finansdirektør, Michael J. Nicholson, som hadde en fantastisk historie med å kontrollere utgifter på Ann Inc., hvor han tidligere jobbet. Hvis han kan bringe over liknende tiltak hos J. Crew, ville det være viktig, sa han. Det kombinert med mote og kvalitet, som kunder ønsker og er villige til å betale en premie for, kan potensielt hjelpe til med å løse noen av J. Crews-problemer. Ideelt for J. Crew, vil Sikhounmuongs design være en stor velsignelse. Vi dro til J. Crew og så hvorfor varemerket er i trøbbelJ. Crew er fremmedgjørende sine viktigste kunder Modeller presenterer kreasjoner fra J. Crew SpringSummer 2014-samlingen i New York Fashion Week. Keith BedfordReuters J. Crew mister de unge, profesjonelle kvinnene som pleide å være merkevarene største cheerleaders. Varemerkets salg er tanking som kjøpere vender andre steder, skriver Elizabeth Holmes på The Wall Street Journal. J. Crews siste woes er overraskende fordi forhandleren var kjent for å ha de mest ivrige fans i bransjen, ifølge WSJ. Klær merker kommer og går. Få skryte av kjøpere som følelsesmessig involvert som J. Crews, skriver Holmes. Det kan bety en høy grad av forbrukerlojalitet, eller det kan føre til tilbakeslag. Her er noen grunner Holmes mener at merket sliter. 1. Bizarre stiler. Tidligere var J. Crew kjent for sitt grunnleggende. Men etter hvert som merkevaren flyttet mot luksusposisjonering, ble stiler stadig mer offbeat. Elementer som en cheetah-print baseball cap, quilted t-skjorter og glatt smykker ble hånet som forferdelig av fashion blog The Gloss. Selskapet har siden sagt det planlegger å fokusere mer på grunnleggende. Weve har gjort noe feil i løpet av det siste året, og vi jobber hardt for å korrigere riktig, sa administrerende direktør Mickey Drexler på en nylig inntjeningskonferanse. 2. Kvalitetsklager. Mange J. Crew-fans sier at klærne ikke er like godt laget som det pleide å være. Longtime-kunden Abra Belke, som skriver for Capitol Hill Style bloggen. sier at hun ikke lenger butikker der, istedenfor å handle for klassiske gjenstander på eBay. Min ivrige kjærlighet til J. Crew gikk ikke ut i en flammende herlighet som Bon Jovi-sangkommandoene, skriver hun. I stedet sank den sakte på grunn av rask avtagende kvalitet, priser justert for å være rabatt-løsningsmiddel, merkelige merkevare samarbeid, og overindulgence av Jenna Lyons kult av personlighet. Jenna Lyons, J. Crews kreativ direktør, har blitt en kjendis i seg selv. WSJ rapporterer at hyppige salg gjør at kundene stiller spørsmål om kvaliteten. En jevn trommeslag av salg, med rabatter på så mye som 40, har trent noen kjøpere til å slå ved å betale full pris, skriver WSJ. 3. Vanity dimensjonering. Næringslivet er beryktet for forfengelighet som gjør det vanskelig å få kundene til å tro at de er mindre. For eksempel betyr forfengelighetsklassering at forhandlere kan ta en størrelse 6-kjole og merke den til en størrelse 2. Moteblogger J. Crew Afectionada la merke til merkevaren solgte en størrelse 000. Bloggen bemerker at kjente kvinner i årevis har handlet fra Crew Cuts linje for barn fordi de voksne størrelsene er for store. En størrelse 000 er kategorisert som XXXS. Ifølge J. Crews størrelsesdiagram. det tilsvarer en 23-tommers midje. Det er en størrelse 0 i Storbritannia. Merket sier denne størrelsen var å imøtekomme asiatiske kunder som sa at de ikke kunne passe i de minste størrelsene. SE OGSÅ: 25 selskaper revolusjonerende detaljhandel Følg oss: På Facebook J. Crew er fremmedgjørende sine viktigste kunder

No comments:

Post a Comment