Saturday 18 November 2017

Moving Gjennomsnittet Dlf


Prestige Song of the South Prestige Song of the South er enda en pre-lansering fra Prestige Developers. Prestige Song of the South er et boligprosjekt som ligger utenfor Begur Road og ved siden av Begur Lake. Prosjektet spredt over 33acres av land vil tilby 2234 leiligheter i 1, 2, 3 og 4 BHK konfigurasjoner i 16 tårnene G 15, G17, G20 etasjer. Forventet påbegynnelsesperiode: januar 2016 med ferdigstillelse i 42 måneder 6 måneder grace periode. Prestige Song of the South Alternativer 1 BR. 644 sft 967 sft 2 BR. 1197 sft 1241 sft 2 BR studie. 1358 sft 1376 sft 3 BR. 1583 sft 1634 sft 3BR Serv. 1902 sft 1933 sft 4BR. 2462 sft 2467 sft Prestige sang i sør Masterplan Prestige sang i sør Beliggenhet med utsikt over Begur-sjøen, ca. 2,5 km fra Hosur Road, 1,7 km fra Manipal County og 3,8 km fra Royal Meenakshi Mall på Banneghatta Road Prestige Song of the South 8211 CDP Map Overlay Prestige sang i sør Pris fra 4. uke i juli 2015. Forventet pre-launch prising rundt 4500- per sft Etasjepris: 15- per sft Parkeringsplass: 3 lacs Bookingbeløp: 1BR 8211 Rs. 200 000 2BR 8211 Rs. 300 000 2BRSTUDY 8211 Rs. 400.000 3BR 8211 Rs. 500.000 3BRSERV 8211 Rs. 600.000 4BR 8211 Rs. 700 000 Prestige Song of the South Investering Plus Points Nærhet til Electronic City Enkel tilgang til NICE Road Ligger like langt til Bannerghatta og Hosur veier I nærheten av den foreslåtte fase 2 t-banestasjonen ved Chikka Begur Prestige Sang av Sør-bekymringer Ta avstemningen 8211 Er Prestige Song of Søren en god investering Nand kishore 24 mars 2016 Prestige salgsmenn er veldig ærlige. De sier at de vet alle feilene de har gjort i sine tidligere prosjekter, de innrømmer dem, og da sier de at de lærer av feilene, og de prøver å forbedre det. Da Prestige Tranquility ble lansert, lovet de at det ville bli noen forsinkelse i prosjektet som deres tidligere prosjekter, da de gir kontrakter av forskjellige tårnene til forskjellige entreprenører og på den måten vil det være konkurranse mellom entreprenørene og de vil kunne klare det raskere. Slik har de rettferdiggjort den tidsbundne betalingen i stedet for byggelinket betaling. Nå er Prestige Tranquility forsinket med nesten 1,5 år og fortsatt langt borte fra ferdigstillelse. De gir nå uanstendig regn, generalvalg som årsak til forsinkelsen og nektes å betale erstatning da forsinkelsen var utenfor deres kontroll. Nå har Prestige-selgerne kommet opp med en annen historie for å selge deres nyopprettede Prestige Song of the South og Prestige Lakeside-habitatprosjektet. Nå høres de igjen veldig ærlig og innrømmer at Prestige Tranquility har blitt forsinket, og de har lært av det, og de vil ikke gjøre den samme feilen igjen, og det er grunnen til at de har ansatt 8201 deres nylig lanserte prosjekter. Forhåpentligvis vil L amp T kunne dirigere det uanstendig regn og utsette valget som kommer under byggeperioden, slik at prosjektet ikke blir forsinket. Selv om det blir forsinket, vil de igjen høres ærlig og akseptere det, og neste gang vil de gi kontrakten til noen andre og lover å fullføre den innen den lovede perioden, og denne syklusen vil aldri ende. Prestige har tidsbundet betaling og kundene er de ultimate liderne. Gud redder den vanlige mannen. Sarvana 12. mai 2016 Takk for oppdateringen, jeg har kjøpt en leilighet hos DLF i nærheten og bestilt en 2 soverom for investering i sang i sør. Jeg hadde en dårlig opplevelse fra DLF, men minst prestisje har startet konstruksjon for sang i sør og jeg ser L amp T teamarbeid på nettstedet. prestisje har bedre rykte enn noen i markedet, jeg er håp om at selv om det er lite sent, vil jeg få det bra. med bedre takknemlighet. En annen byggmester Mantri Pinnacle bygningen står bare som den er siden 2014 og ingen utvikling. Jeg er veldig positiv og håper å få hjemmet mitt i tide Pratap 13 mars 2016 Hei Deepak. Selv om jeg hadde det samme spørsmålet. Jeg har gjennomgått mye om dette prosjektet. Det er fordi min kone jobber på elektronisk by og kontoret mitt ligger på Bannerghatta Road. Jeg ville bare se etter en merkevarebygger, jeg fikk vite veldig få navn på markedet, Prestige Song of the South er en av dem. Prosjektet er Imponerende, du bør besøke de for bedre forståelse, men det er i pre-launch bare det jeg har hørt de lanserer det snart, kan være neste måned april 2016. der modell-enheten er også nesten ferdig. vil be om å besøke og dele erfaringen din. mks 20. mars 2016 gikk jeg til prestisjekontoret i går og fant at modellleiligheten vil bli åpnet for visning fra april og de planlegger å øke prisen med 100-200-sft. Vi har nettopp blokkert 2,5 soverom i tårn nr. 17 og bør bestille før månedsskiftet for å få nytte av prisen. håper å se deg i dette fellesskapet den 21. mars 2016 vandy 13. mars 2016 Ja, selv om jeg gikk i nærheten av DLFHiranandani, har BBMP bygget en ny vei som krysser mellom DLF. Tilnærming til denne veien vil være langt bedre fra Bannerghatta veien til Begur Koppa veien. Tro at prisene også vil gå opp både DLF og Hiranandani har forsinket prosjektet med mer enn 3 år. Jeg føler at prestisje ikke vil møte dot-tidslinjer, men gitt dagens situasjon kan vi tro prestisje enn noen annen liten tid eller utenfor utviklere. LAKSHMI 17. mars 2016 Det er veldig vanskelig, jeg hørte at prestisje søster bekymring er også DELE av prestisje og 8220prestige tranquillity8221 er ikke av prestisje, men det tilhører Prestige Søster Bekymring. Vennligst gå forum for 8220prestige tranquillity8221 du selv vil forstå. hilsen Vi bør passe på alle byggere. Vi vet ikke noe som kan skje, selv i prestisje tilfelle. Sam 28. april 2016 Fra hvor du får nyheter om prestisje søster bekymring etc. Vennligst don8217t lage falske historier. Ikke engang munnknuten link som du delte sier om dette. Som jeg er en del av den gruppen (prestisje ro), abonnerer alle andre få prosjekteiere i søk av eiendom, men jeg beholdde ikke noe før nå. I PT er det mange problemer med builder siden og kjemper med bygmesteren, og jeg fikk ikke noen byggmester som i mitt søk hvor alt er fint eller opp til å markere, ingen betyr ingen. Men PT land er fullt eid av Prestige bare ingen eierandel eller søster bekymring ting. Om 8220Chicken Feed Factory8221 og brudd på tilliten. Jeg har sympati med den fattige kunden, men som det faktum at han er ansvarlig for egen beslutning. Er Prestige gitt på skriftlig at kyllingfôringsfabrikken vil bli stengt eller skiftet Er prestisje eieren av fabrikken hvis ikke da HVOR du kjøper det argumentet. Hvordan kan du blindt tro på ord som don8217t har noen autentisitet Lignende tilfelle samme tid da brigaden lanserte BGTs salgsleder, fortalte meg at Sir lanseringspris ikke vil bli mer enn 3000 rssqfeet tror på meg. Jeg ba ham om å gi meg skriftlig forpliktelse til autentisk brevhode. De nektet og jeg booket ikke på BGT og de startet på 3700 - hvor er tillitsbrudd hvis jeg bestilte blindt på hva salgsfirma sier. LAKSHMI 23. mai 2016 Perumal 22. februar 2016 Hvordan ble du kjent med Prestige sang i sør har ingen problemer? Er du forsynt med grunneieren? 8211 byggherreavtale og utviklingsavtale og andre juridiske dokumenter for verifisering. Kjenner du av delingen ( antall leiligheter) av grunneier Hvis du har bekreftet dokumentene, vennligst la alle andre vite. det vil være svært nyttig for andre kjøpere Var landspørsmålene i Hiranandani og DLF, var kjent på forhånd under lanseringen og pre-launch Hvis ja hvorfor så mye folkemengder brakte at leilighetene er Hiranandani og DLF ikke en kjent byggherre og hvorfor landet stiller kamera til rampelys senere Enhver form for bevis vil være nyttig for alle i dette forumet. Takk på forhånd. vandy 13 mars 2016 hei perumal, har du kjøpt apt i sang i sør, jeg har nettopp blitt med i gruppen og funnet ut at du har for mange tvil og dine kommentarer er egentlig ikke veldig overbevisende, de fraråder oss å være en første gang kjøper i sang i sør. Jeg har den juridiske cd-en, og den har blitt verifisert og ryddet av vår advokat. Jeg er sikker på at du ikke er eier i sang i sør og kanskje noen fra konkurransen, vær så snill å spre positivitet og vær optimistisk. Slike Høyesterett har stått for bygging av DLF Project. som er svært nær Prestige sang i sør. Årsaken er at veien som forbinder Horamavu og Begur er en 3 km strekning og bredden er 9,6 mt. Denne bredden tillot kun konstruksjon opp til fire etasjer. Herregud. Jeg var ikke klar over noen slik regel eller lov. What8217s bredden på Koppa veien. Jeg er ikke i Bangalore og har aldri besøkt nettstedet selv. Er det noen mulighet for veibygging i fremtidige hilsener, Atul Gupta Shailendra 18. januar 2016 De har lovet veibygging i de siste 10 årene nå. Det kommer aldri til å skje på grunn av stemmebanken. Jeg forstår ikke hvorfor ville folk investere i dette prosjektet når lignende prosjekt som allerede er ferdig i SNN Raj serenity går til en rate på 4600, og det er også omsettelig. LAKSHMI 18. januar 2016 Mange takk for at du gir verdifull informasjon. Du har kanskje ikke sett SNN-området før bygging, hadde du sett det, ville du aldri ha anbefalt dette. Anyways sin individuelle valg8230823082308230 .. Shailendra 19 januar 2016 Ok. Jeg ser en interessert interesse her. I mitt forslag har Begur-veien selv og de omkringliggende områdene ingen fremtid. Prestige ro er forsinket. Mantri8217s prosjekter er i doldrums. Så snakker om A grade byggere og deres løfter er en farce. Bangalore-virkeligheten vil være i avmatning i minst 3 år på grunn av overforsyning. Så hvorfor sette penger i et underbyggingsprosjekt. Kjøp i et gjennomført prosjekt, og du kan få minst 10 -20 prosent lavere pris enn byggherre fra en såkalt investor i projeksen LAKSHMI 21. januar 2016 Takk for din mening og bekymring, jeg vil gi et eksempel til deg for å lage en Dosa alle ingrediensene er de samme i nesten alle butikkene. Mens hvorfor folk velger sin favorittbutikk, men forsinkelsen i service og overfylt og ikke noe sted å sitte, selv da gir folk betydning for smaken sin. For eksempel Dosa Camp i 4. kvartal, Coffee Catte osv. Over alt vil jeg formidle deg at folk er klare til å ofre alt annet enn ikke deres smak. Så hvorfor kan du ta det i den forstand. LAKSHMI 18. januar 2016 Vær så snill å ikke bekymre deg, BLOCK A amp B ble overlevert til kunder, resten har de problemer. Det er ikke bare på grunn av veien, av en annen grunn også. Vær så snill don8217t bli panikk selv. Md Fahad 3. januar 2016 Jeg hadde vært på nettstedet i går, og eiendommen ser bra ut i mitt perspektiv, og ser frem til å bestille en 2 BHK-leilighet i prosjektet. Fordelene er 1) Åpen plass i prosjektet og fasilitetene. 2) Flagship of prestige Group som har utviklet mer enn 191 prosjekter. 3) Tidslinje av eiendommen spredt over 3 år 6 måneder slik at jeg kan planlegge min økonomi og min låneansvar kan begrenses..Salgsrepresentanten har fortalt meg at veien er foreslått å utvide seg og når den er ferdig. det kommer til å være et land mark utvikling. Veien som fører fra Akshaynagar vokser opp og Govt har startet arbeidet på samme og jeg har sett det samme. ashu 1. februar 2016 Dette området vil oppleve utvikling på grunn av alternativ rute fra andre områder for å nå Bannerghatta-veien, mens Metroarbeidet begynner på B. G. Vei Akhilendra 20. oktober 2015 Prosjektet ligger like ved den største søppelplassen i South Bangalore 8211 S. Bingipura. Mange kjøpere don8217t vet og kjøper denne eiendommen uten en skikkelig forskning. Allerede mange av de nærliggende leilighetene som SNN og de som er i E-City Phase-1 står overfor den uutholdelige stanken fra denne dump-verftet. Men fortsatt er pre-launch-prisen som om lokaliteten er en posh. SS 22. oktober 2015 Akhilendra, S. Bingipura ligger nær anekal og PSOS ligger utenfor Bannerghatta Road (3 km bak Meenakshi kjøpesenter). don8217t forstår nærhet til dumpinggård 8230 .. ram 23. oktober 2015 er det allerede 1 lakleiligheter til salgs .. bcoz de har ingen kjøpere ..så tenk før du kan bestille, er mitt oppriktige råd å bo i en utleie leilighet i 5 år og se utviklingen og kjøp en klar til å flytte inn hvis noen er veldig opptatt av prestisje .. unngå å unngå. folk i dette forumet er alle meglere. investorer .. så vær forsiktig .. ikke se på blogg og bok .. sathyan 4. desember 2015 Hei venn, jeg bor faktisk neste prestisjong i sør fra de siste 4 årene, men jeg har sett noen dumper i nærheten. Faktisk i nærheten er det mange boligblokker og uavhengige hus hvor prisene de siste 3-4 årene vokste drastisk. Jeg har bestilt en leilighet for min søster som bor i USA, og de planlegger å bosette seg. Også, jeg har lest mange rapporter om søppelbehandling. Nylig, kommissær BBMP Mr. Nayak har tydelig nevnt at det ikke finnes noen søppelpump i Bangalore. Alt søppel samlet i form av tørt og vått avfall sendes umiddelbart til prosesseringsenheter. Perumal 8. desember 2015 Takk Sathyan for inngangen. Men ser på virkeligheten, for tiden er søppel som dumpes ca 3 km (ved korteste sti), og det har alle sjanser at plasten vil forurense grunnvannet i nærområder. det er en risiko. Skapsdumping situasjon i fremtiden skal realiseres først etter praktiske handlinger og ikke stole på noen8217s uttalelser. Også det er ikke noe cauvery vann, og alle disse store leilighetsklyngene vil stole på grunnvann. Fare. sathyan 19 desember 2015 Hei, takk for din hurtige innsats. men samfunnet vårt får vann og min venn bor i Prestige Notting Hill bannerghatta road, de får også Cauvery vann. Vannbordet er også veldig bra i vår boligblokk som ligger ved siden av sangen i sør. Jeg tror vi kan være positive fordi sarjapur road, marathahalli hvor Lakhs av leiligheter er under bygging uten å ha grunnvann og Cauvery vann. Sammenlignet med dette området er langt bedre enn noen annen lokalitet i Bangalore. Denne tilbakemeldingen vil hjelpe oss til å holde oss sammen Perumal 21. desember 2015 Jeg liker måten diskusjonen er sunn på å foldes sammen fakta og problemer. Jeg visste aldri at det er cauvery vann tilgjengelig i nærheten av det området. Takk for inngangen. Vet du at SNN har vann i vann og jeg er enig med punkt 8221 sarjapur road, marathahalli hvor Lakhs av leiligheter er under bygging uten å ha grunnvann8221 vandy 13 mars 2016 riktig, de er også ute av min spesielle, jeg dro dit for undersøkelse og de var alle over budsjettet mitt. Eventuelle opplysninger om Metro fase 2 som er planlagt på Bannerghatta Road, noen fortalte meg at det er på hurtig spor, og vi kan se linje klar nær Meenakshi kjøpesenter innen 2020 LAKSHMI 8. desember 2015 Allerede som Garbage-området er fylt og i det meste kan det ha en kapasitet på ytterligere 6 måneder. Deretter skal Govt bygge en vakker park over den. Selv om det tar 4 år å bygge en park, legges det til fordel for SNN OG PRESTIAGE OG ANDRE. Perumal 9. desember 2015 vakker park over it8230LOL8230 Hva skjer med søppel under parken ..tilstand sårbar8230 Men hvor er forslaget om å bygge en parlk der Bare en forutinntatt kommentar8230 Jeg ber kjøperne å være veldig forsiktig og seriøs om denne søppelpumpen SS desember 10, 2015 Perumal 22. mars 2016 Vennligst følg lenken. Jeg gjorde det og fant at det er nøyaktig 4,1 km. Merk veien er ikke rett. Hvis du ser den geografiske korte avstanden, skal den bare være 3 km. Forurensningen av grunnvannet sprer ikke via veien, det tar bare den korteste banen. Jeg beklager at jeg ikke kan utdanne deg på dette. Det var mitt poeng. Hvis du er sikker på at det er mer enn 5-6 km, gir du en google kartlink og lar meg forstå og godkjenne det. Jeg bryr meg ikke om noen ringer meg en konkurrent. Virkeligheten til ovennevnte informasjon skal verifiseres. Hvis dette er sant, kan jeg si at du er en representant for Prestige og ikke en kjøper. Likevel har jeg avtalt i tidligere innlegg er søppelpumpen stoppet. Takk til Lakshmi for å gi informasjonen tidligere. Videre spurte jeg informasjonen om å være sann. dermed ingen ytterligere mulighet for dette søppelet ødelegger SNN8217s eiere eller PSOTS. Takk Lakshmi som jeg kan utdanne. Jeg tror på de realistiske dataene og info alt annet jeg tviler på. Har du noe problem med dette Endelig har jeg aldri sagt i dette forumet, ikke å vurdere PSOTS. LAKSHMI 21. desember 2015 Forventet svar, vær så snill å sjekke det om bord, og fast en kant av veggene. Vennligst sjekk og gi ditt svar, for å svare på det, kan du gjøre noe som du ønsker. Sannheten er sannhet alltid. sathyan 20. desember 2015 Vennligst gjør litt mer forskning på dette området. Jeg er sikker på at du vil kunne finne noen gode alternativer. men for prestisje var et godt valg, jeg får betalt i rater og gjør ikke virkelig skade min økonomiske planlegging. Jeg er veldig håp om at Bangalore Metro Rail Phase 2 på Bannerghatta Road vil gi oss god tilkobling med resten av byen og sette pris på våre investeringer. kan du dele litt informasjon Metro fase 2 fra Gottigere til Nagawara Hebbal. Lakshmi 21 desember 2015 For så vidt jeg er bekymret tror jeg det er godkjenning for metro fra meieri til bannerghatta. De har tatt jordprøve 6 år tilbake. Nå er de utvider elektriske meningsmålinger grunnen er ikke kjent.

No comments:

Post a Comment